Prosimy Państwa o zapoznanie się z zasadami korzystania z naszej pomocy:
POZ i poradnie specjalistyczne, gabinet stomatologiczny dla dorosłych udzielają świadczeń zdrowotnych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 18:00.
Przed przyjściem do przychodni prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny:
74 836 53 62 lub 74 836 50 30.
Skorzystanie z kriokomory, basenu lub zabiegów rehabilitacyjnych możliwe jest po wcześniejszym uzgodnieniu terminu – telefon:
74 306 71 37.
Osoby, które mają objawy ewentualnego zakażenia koronawirusem (np. temperaturę ciała powyżej 38 °C, kaszel i duszności oraz utratę węchu lub smaku) powinny kontaktować się z przychodnią telefonicznie.
Rejestracja do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w okresie zbiegu zachorowań na grypę i Covid-19:
Wizyty do lekarzy POZ oraz pediatry rejestrowane są na bieżąco na pierwszy wolny termin.
Rejestracji można dokonać:
Telefonicznie – dzwoniąc pod numer: 74 836 53 62 lub 74 836 50 30,
E-mail –wysyłając wiadomość na adres: teleporady@przychodniapieszyce,
On-line przez stronÄ™ www.przychodniapieszyce.pl,
Stacjonarnie.
Jeżeli pacjent chciałby skorzystać z videoporady powinien zgłoś to podczas rejestracji i podać swój e-mail, który użył do zakładania konta na Skype albo Hangouts.
Wizyta w przychodni osób zarejestrowanych do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej poprzedzona jest kontaktem telefonicznym (teleporada). Nie dotyczy to osób zgłaszających się do przychodni potrzebujących natychmiastowej pomocy ze względu na zagrożenie życia lub zdrowia albo stan zdrowia pacjenta.
Lekarze (zarówno podstawowej opieki zdrowotnej, jak i pediatrzy) telefonicznie kontaktują się z pacjentami. Podczas teleporady pacjent może uzyskać zalecenia dotyczące postępowania w chorobie, e-receptę, e-zwolnienie, e-skierowanie. Lekarz na podstawie rozmowy z pacjentem decyduje o konieczności bezpośredniej wizyty w przychodni. Podczas teleporady/wizyty lekarz może skierować pacjenta na test diagnostyczny w kierunku SARS-CoV-2.
TELEWIZYTA:
Lekarz POZ zadzwoni do Pacjenta w dniu i o godzinie, którą podano podczas rejestracji;
Jeżeli podczas rejestracji Pacjent zgłosił chęć rozmowy video, lekarz skontaktuje się przy pomocy Skype albo Hangouts.
PRZED WIZYTÄ„ W PRZYCHODNI MIEJSKIEJ:
Rejestracja oraz wizyta w gabinecie specjalistycznym, u stomatologa i rehabilitacji odbywa się zgodnie z grafikiem pracy poszczególnych gabinetów, na pierwszy możliwy termin.
Dla pacjentów wyznaczone zostały miejsca oczekiwania na wizytę. Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego preferujemy wizytę w Przychodni o umówionej godzinie – należy przyjść do 10 minut przed godziną wizyty.
W CZASIE WIZYTY:
Pacjenci przychodzą na umówioną godzinę i są przed wejściem na teren przychodni informowani o zasadach dalszego postępowania.
Osoby towarzyszące będą wpuszczane na teren przychodni wyłącznie w sytuacjach niezbędnych (ograniczenie nie dotyczy opiekunów dzieci i osób niepełnosprawnych, ale prosimy o ograniczenie liczby osób towarzyszących naszym pacjentom).
Na terenie przychodni obowiązuje stosownie środków ochrony osobistej (masek, zalecane jest korzystanie z rękawiczek) i poruszanie się oraz przebywanie zgodnie ze wskazaniami personelu (m.in. ze względu na regułę dystansu społecznego – 2 m - ograniczona jest możliwości oczekiwania na wizytę przy gabinetach). Prosimy także o zabranie z sobą długopisu.
Na terenie przychodni wyznaczono strefy izolacji na wypadek pojawienie się osób z podejrzeniem COVID-19.
DODATKOWE INFORMACJE:
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowych informacji dotyczących pracy Przychodni Miejskiej, a także bezpiecznych zachowań w czasie epidemii – prosimy o kontakt e-mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczny: 74 836 53 62, 836 50 30.
Dbajmy o siebie i innych!